RECENZIJE

10. 12. 2019
Inferi - The End of an Era | Rebirth
The Artisan Era, 2019
Avtorica: Andreja Čuk

Tokratna recenzija je bolj kot to pravzaprav primerjava dveh albumov tehnične/melodične death metal skupine Inferi iz ZDA. The End of an Era | Rebirth je namreč ponovna izdaja albuma The End of an Era, ki ga je skupina izdala že leta 2009, ob njegovi 10. obletnici pa se ga je v modernizirani različici in novi zasedbi odločila ponovno posneti.

Najprej nekaj osnovnih podatkov za primerjavo:


Album


The End of an Era


The End of an Era | Rebirth





Naslovnica

 

 


Datum izida


6. 4. 2009


12. 4. 2019



Izvajalci
(člani skupine)

Josh Harrell – vokal

Malcolm Pugh – kitara, vokal

Chris Brocius – kitara, vokal

Nevin O'Hearn – bas kitara

Eric W. Brown – bobni

Stevie Boiser – vokal

Malcolm Pugh – kitara, vokal

Mike Low – kitara

Andrew Kim – bas kitara

Spencer Moore – bobni




Pesmi
(minutaža)

 

  1. The Ruin of Mankind 02:12
  2. Gatherings in the Chambers of Madness 04:59
  3. The Endless Siege 05:50
  4. A New Breed of Savior 06:09
  5. Sentenced to Eternal Life 04:49
  6. The War Machine Embodiment 04:38
  7. The Warrior's Infinite Opus 08:37
  8. Quest for the Trinity 05:17
  9. Forged in the Phlegethon 05:29
  10. Cursed Unholy 06:18


Skupaj: 54:18

 

  1. The Ruin of Mankind 02:05
  2. Gatherings in the Chamber of Madness 04:58
  3. The Endless Siege 05:51
  4. A New Breed of Savior 06:10
  5. Sentenced to Eternal Life 04:49
  6. The War Machine Embodiment 04:37
  7. The Warrior's Infinite Opus 08:39
  8. Quest for the Trinity 05:17
  9. Forged in the Phlegethon 05:33
  10. Cursed Unholy 06:38


Skupaj: 54:37


Besedila


ista

The End of an Era | Rebirth …

Prvi vtis? Hitrost in potem še malo hitrosti. V novi izvedbi albuma so bobni doživeli najbolj korenite spremembe. Dobili so na hitrosti in veljavi ter podlago naredili bolj razgibano. V Gatherings in the Chambers je bobnarska sekvenca, ki se začne po drugi minuti, popolnoma prenovljena, kar da pesmi v tem delu čisto drugačno podobo. Podobno tudi The Endless Siege. V Forged in the Phlegethon je v zaključek vključena celo krajša bobnarska solaža. Bobnom je novi album torej podelil pomembnejšo vlogo, ne gre pa trditi, da je ta vedno na mestu – v refrenu pesmi Sentenced to Eternal Life bi bobni kot podlaga morali predvsem to ostati, pa si vokal v zadnjih kiticah refrena pravzaprav že podredijo, s čimer sekvenco naredijo povsem kaotično, vokalu pa odvzamejo vsak kompas.

Čeprav so bobni na novem albumu v primerjavi z albumom iz leta 2009 doživeli svojo pomlad in se v podlagi udobno razbohotili, pa je svojega soja luči na The End of an Era | Rebirth deležna tudi bas kitara, ki je v prejšnji izdaji povsem neopazna. Primerjaj obe različici A New Breed of Savior, kjer je to skozi celo pesem še posebej opazno – na prvotnem albumu se bas kitare namreč sploh ne sliši, v modernizirani preobleki pesmi pa jo je polna podlaga. The Warrior's Infinite Opus je nadalje celo okrašen s solom bas kitare, pri čemer je stara melodija v novi izvedbi Andrewa Kima pridobila variacije, kar je ena boljših nadgradenj novega albuma. The War Machine Embodiment je primer merjenja moči novo zastavljenih vlog bobnov in bas kitare, ki skupaj uprizorita totalni glasbeni mitraljez in tako upravičita naslov in vsebino pesmi.

Igra kitare je bolj čista oziroma natančnejša, sicer pa niti ne kako posebno modernizirana kar se melodij tiče, čeprav bi ravno kitarski vložki lahko malce predrugačili ponovljeni album, kar pa očitno niti ni bil namen ponovne izdaje albuma. Enako tudi vokalne linije niso doživele udarnih sprememb in so te več ali manj posledica drugega vokalista – Stevieja Boiserja, ki ima za razliko od Josha Harrella, ki je hreščeče pel pri prvem albumu, bolj histerično kričeč način petja.

Pri The End of an Era | Rebirth je mogoče opaziti tudi izvedbo pesmi z nižjo uglasitvijo kot pri The End of an Era, kar da zvoku izdelka malenkost globine, celostno primerjalno gledano pa tudi malce zrelosti.

Nov album v smislu predrugačenih melodij torej ne prinaša nobenih novosti. Najbolj vpadljiva sprememba je spremenjena podlaga z bobni in bas kitaro, kar pa je nakazoval že album Revenant, izdan leto poprej. Slišane spremembe so bolj kot ne rezultat izvajanja starih pesmi v novi zasedbi (z izjemo Malcolma Pugha, ki je ustvarjal na obeh albumih) ter razvoja zvoka Inferi tekom zadnjega desetletja, ki mu v živo lahko prisluhnete že 15. decembra v Orto Baru.

SORODNE VSEBINE:
24. 5. 2013Ava Inferi / Novice
ZADNJE OBJAVE
Recenzija
24. 9. 2020
Marax - Still Think You're Holy? - A Tribute to Eliminator (EP)
Recenzija
23. 9. 2020
Finntroll - Vredesvävd
Recenzija
18. 9. 2020
Teufel - Temni Grad Smrti (EP)
Recenzija
16. 9. 2020
Uada - Djinn
Recenzija
10. 9. 2020
Nefarious Vermin - Elongated Misery
Recenzija
7. 9. 2020
Mephistophelian - Anotos
Recenzija
4. 9. 2020
Iz ropotarnice: Morgul - Lost in Shadows Grey
Recenzija
24. 8. 2020
Ozzy Osbourne - Ordinary Man
KONCERTI & FESTIVALI
25. 9. 2020
12. MetalWitch
ČinČin Tobačna, Ljubljana
25. 9. 2020
Eruption
Klub Gromka, Metelkova, Ljubljana
26. 9. 2020
Vulvathrone
Dvorišče MC Pekarna
26. 9. 2020
Deathfest 2020
Bukarešta, Romunija
26. 9. 2020
Metalitalia.com Festival 2020
Live Music Club, Trezzo sull'Adda, Italija
2. 10. 2020
Terminal Disease, Licence to Hate, Peskovnik
Orto Bar, Ljubljana